Inovacijos

Inovacijos – tai „Saint-Gobain“ strategijos šerdis. Daugiau negu 23 proc. „Saint-Gobain“ prekybos apyvartos sudaro produktai, kuriuos mes sukūrėme ne anksčiau negu prieš penkerius metus.

Inovacijos „Saint-Gobain“

Inovacijos yra „Saint-Gobain“ strategijos šerdis ir vienas svarbiausių šios įmonių grupės prioritetų. 23 proc. „Saint-Gobain“ prekybos apyvartos sudaro produktai, kurie buvo sukurti ne anksčiau negu prieš penkerius metus, o 2014 m. „Thomson Reuters“ jau ketvirtus metus iš eilės „Saint-Gobain“ grupę paminėjo tarp 100 žymiausių pasaulio novatorių.

Inovacijos – tai „Saint-Gobain“ strategijos šerdis. Daugiau negu 23 proc. „Saint-Gobain“ prekybos apyvartos sudaro produktai, kuriuos mes sukūrėme ne anksčiau negu prieš penkerius metus.

Valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius
Pierre`as André de Chalendaras

Inovacijas įkvepia pokyčiai

Visos „Saint-Gobain“ veiklos sritys šiandien keičiasi kur kas sparčiau nei anksčiau. Net statybos pramonė, kuri tradiciškai buvo laikoma konservatyvia, dabar patiria esmines permainas.

Konkurencija kiekvieną dieną tampa vis aršesnė, tad įmonės, norėdamos ir toliau vystyti verslą, privalo išlikti lanksčios ir numatyti ateityje laukiančius iššūkius. Siekdama šių uždavinių „Saint-Gobain“ padarė inovacijas savo strategijos šerdimi.

Mokslinių tyrimų ir plėtros tikslai derinami su grupės poreikiais ir užmojais siekiant užtikrinti, kad „Saint-Gobain“ galėtų sėkmingai konkuruoti, tyrinėti naujus horizontus ir pritraukti talentingiausius darbuotojus.